2 Şubat 2008 Cumartesi

Şeker Hamuru, Şeker Hamuruyla Pasta Süsleme, Renkli Şeker Hamurları, Şeker Hamuru Fiyatları


Şeker Hamuru şu aralar pasta süslemesinde en yayğın kullanılan bir pasta süsleme malzemesidir. İçeriği gıdaya uygun olan bu gıda ürünüyle bozuk şekilli bir pastanın kusurlarını çok rahat bir şekilde kapatılabilinir. Her rengi yaklaşık olarak bulunan bu pasta süsleme malzemesini hazır olarak alabilir ve ya kendiniz gıda boyalarını kullanarak renklendirebilirsiniz. Yenmesinde hiç bir sakınca bulunmamaktadır. Şeker hamurları beyaz şeker hamuru, pembe şeker hamuru, sarı şeker hamuru, yeşil şeker hamuru, mor şeker hamuru, siyah şeker hamuru, kırmızı şeker hamuru, mavi şeker hamuru olmak üzere çok fazla çeşitlenmektedir. Şeker hamuruyla pastanızın kusurlarını kapatırken, ayrıca bebekler, futbol sahaları yani hayal gücünüzü kullanarak çok çok güzel pastalar yapabilirsiniz.www.pastamalzemeci.com adresinden onlıne olarak satın alabilirsiniz.



29 yorum:

Adsız dedi ki...

fiyatı nedir
fatma

PASTA MALZEMECİ dedi ki...

Merhaba Fatma Hanım,
Şeker hamurunun fiyatı 15 ytl dir.

Saygılar
Akın

lezzetyolculugu dedi ki...

kargo ile göndermiyormusunuz

PASTA MALZEMECİ dedi ki...

merhabalar
kargo ile gönderim yapıyoruz

Adsız dedi ki...

AY BAYILDIM SITENIZE BEN ORAYA GELSEM KENDIMI KAYBEDERIM GALIBA PASTA YAPMAYI COK SEVIYORUM ALMANYADA YASIYORUM GILIKOZ BULAMADIM BURDA AMA TÜRKIYEYE GELIRSEM ZATEN SIRINEVLERLIYIM SOLUGU SIZDE ALIRIM GALIBA SELAMLAR

Unknown dedi ki...

Selamlar, Sitenizi çok beğendim en kısa zamanda şeker hamuru almak için geleceğim. Elimdeki mevcut hamuru(beyaz) jel gıda boyasıyla renklendirdiğim zaman aşırı yumuşuyor şekil verirken elime yapışıyor. Neden olabilir? Sizdeki şeker hamurların başına da aynı olay gelir mi?

PASTA MALZEMECİ dedi ki...

Merhabalar
Şeker Hamurunuz kışa uygun olarak yapılmıştır.Birde yaza uygun hamurlar var. elimizde modellemeye uygun hamurlarda var
gelirseniz yardımcı oluruz
saygılar

Atike Momini Ziya dedi ki...

merhabalar. ben blogspota yeni üye oldum. ve ilk tarifi sizden aldığım şeker hamuruyla yaptım. yalnız ben pastanıın hamurunu cok ince actim galiba. yada buzdolabına konmayacak mıydı. çünkü ben pastayı akşamdan yaptım ve kapaklı pasta kutusuyla buzdolabına koydum . sabah da pastanın üstündeki hamurun kısmen eridiğini gördüm. bilgi verirseniz sevinirm.

pastaninrenklidunyasi.blogspot.com

teşekkürler...

Unknown dedi ki...

Merhaba benim size bir kac sorum olucak.Arastirdigim kadariyla seker hamurunda gelatin kullaniliyor ben Danimarkada yasiyorum burda mashmalov la yapiyorlar seker hamurunu ama icinde kullanilan gelatin genelde domuz gelatini oluyor ve alamiyorum,lutfen bu sizde satilanin helal oldugunu soyleyin ve Danimarkaya yollayabildiginizi soyleyin.

Adsız dedi ki...

pasta simine ihtiyacım var sizde varmı acaba?

PASTA MALZEMECİ dedi ki...

yenilebilir pasta simleri yok fakat yenilebilir pasta pulları mevcut

Adsız dedi ki...

Merhaba Ben Esra Almanyda yasiyorum, Pasta yapmayi cok seviyorum, Seneye bu zaman insallah ailemin destegi ile birlikde kendime ayit bir pastane yani Cafe acmak istiyorum almanyada fakat pastalarim icin burda uygun ve katkisiz seker hamurlari bulamadim bana pasta süslemeleri icin gereken tüm malzemeler lazim eger alicak olursam da topdan yani büyük mikdarda almak isityorum bana yardimci olabilirmisin??

Adsız dedi ki...

bu 15 lira olan şeker hamuru kiloluk olan fln mı?

PASTA MALZEMECİ dedi ki...

1kg hamurun fiyatıdır
saygılar

Adsız dedi ki...

kurs veriyomusunuz?

PASTA MALZEMECİ dedi ki...

merhaba
malesef şu an için kurslarımız yok
saygılar

Adsız dedi ki...

acık adresını yazarsanız gelıp hamurlardan alacam

asiye dedi ki...

merhabalar sitenizi bugün ziyaret ettim ve sormak istediğim bir kaç sorum olacak pasta kullanımından elimizde artan şeker hamurları daha sonra nasıl ve ne kadar süre içerisinde muhafaza ediliyor,birde şeker hamuru yapımında içine glikoz vb.... maddeler konuluyormuş sizin sattığınız hamurlarda her şey içinde hazırmı oluyor yoksa ayrı almakmı gerekli

PASTA MALZEMECİ dedi ki...

merhaba asiye hanım
şeker hamurlarının 1yıl boyunca kullanma süresi vardır, kullanamadıgınız hamurları jelatine sarıp serin ve kuru bir ortamda saklayabilirsiniz bir sorunla karşılaşmazsınız,yalnız elinizdeki hamur çok sertleşmişse bir kereye mahsuz olarak,mikrodalga fırına bir kaç dakika atıp çıkarın o şekildede yumuşatabilir.bizim sattıgımız hamurların hepsi içinde hazır ürünlerdir
saygılar

PASTA MALZEMECİ dedi ki...

ÇAMLIK CADDESİ ŞEBBOY SOKAK NO:13/A BAHÇELİEVLER/YAYLA İSTANBUL Tel: 0212 677 78 07 cep:05377024009 Bütün pasta malzemeleri ve pasta süsü

BynFavori dedi ki...

şeker hamurunuzda ne jelatini kullanılıyor? helal gıda standartlarına uygun mudur?

PASTA MALZEMECİ dedi ki...

merhabalar
helal gıda standartlarına uygundur

Adsız dedi ki...

Merhaba;
Hafta içi kaça kadar açık iş yeriniz?Perakende olarak gelerek alışveriş yapabiliniyor mu?

nuray tatlı dedi ki...

Merhaba sitenizi görünce hem şaşırdım hemde sevindim.Ben yaylalıyım bahçelievler. sizden çok alışveriş yaptım ama şimdi konyada yaşıyorum.3 şubat oğlumun doğum günü malzeme için sizi bulduğuma çok sevindim başarılarınızın devamını dilerim sevgi ile kalın....

Adsız dedi ki...

Merhaba sitenizi görünce hem şaşırdım hemde sevindim.Ben yaylalıyım bahçelievler. sizden çok alışveriş yaptım ama şimdi konyada yaşıyorum.3 şubat oğlumun doğum günü malzeme için sizi bulduğuma çok sevindim başarılarınızın devamını dilerim sevgi ile kalın....

PASTA MALZEMECİ dedi ki...

merhaba nuray hanım
çok teşekkürler güzel görüşleriniz için eger sipariş vermek isterseniz onlıne satış sitemiz açıldı www.pastamalzemeci.com
ordanda dükkana gelmeden alışveriş yapabilirsiniz
saygılar

Adsız dedi ki...

iyi günler beyaz şeker hamurunun fiyatını öğrenebilirmiyim

PASTA MALZEMECİ dedi ki...

merhabalar
kg 10tl- kg 9tl-kg 12,5tl 1kg luk hamurlar mevcut,250gr lık şeker hamurları 4,5tl ,2,5kg şeker ve pasta hamurları 25tl bütün ürünleri ve pasta malzemelerini adresinden temin edebilirsiniz
saygılar

PASTA MALZEMECİ dedi ki...

www.pastamalzemeci.com